شرکت کارگزاری ملل پویا

درآمد "کگل" به کانال صعودی بازگشت

درآمد "کگل" به کانال صعودی بازگشت

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره شناسایی کرد مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان بود، همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۱۴ هزار و ۶۶۳ میلیارد تومان بود.

کگل میزان درآمدی که در مردادماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به فروش در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات به دست آورد متعلق به بازار داخلی بود که ۷۷ درصد از درآمد ماهانه در مردادماه را در اختیار داشت، میزان درآمدی که در بازار داخل کشور شناسایی کرد برابر با ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه توانست از خود بر جای بگذارد در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۲۴ درصدی بود، میزان درآمدی که "کگل" طی ۵ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی از خود بر جای گذاشت مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۴۳۴ میلیارد تومان بود و این مبلغ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۰۵ درصد افزایش را در پی داشته است.

نکته لازم به ذکر در خصوص عملکرد ماهانه "کگل" از سال مالی گذشته آن است که این شرکت معدنی از محل فروش محصولات در بازار صادراتی درآمدی را حاصل نکرد اما؛ طی این دوره ماهانه میزان درآمدی که از سوی فروش محصولات در بازار خارج از کشور به ارمغان آورد برابر با ۶۳۷ میلیارد تومان است.

درآمدی که "کگل" در مردادماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن (داخلی و صادراتی) و گندله (داخلی و صادراتی)» بود، عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده توسط این شرکت معدنی متعلق به محصول «گندله (داخلی)» با یک هزار و ۹۸۹ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن در ازای هر تن نزدیک به ۳ میلیون تومان معامله شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر درآمد صادراتی که در مردادماه حاصل کرد مربوط به فروش گندله و کنسانتره سنگ آهن بود، میزان درآمدی که از فروش هر یک از محصولات به دست آمد به ترتیب برابر با ۳۳۵ میلیارد تومان و ۳۰۱ میلیارد تومان بود.

سه شنبه 15 شهریور 1401 محصولات فلزی