شرکت کارگزاری ملل پویا

کاهش درآمدهای "کزغال"

کاهش درآمدهای "کزغال"

شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد‌ عملیاتی که از فروش محصولات به دست آورد را مبلغی بالغ‌بر ۱۹۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت معدنی به مبلغ یک هزار و ۴۵ میلیارد تومان رسید.

درآمد ماهانه‌ای که "کزغال" در مردادماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و طی این دوره ۵ ماهه بیشترین کسب درآمد را در اردیبهشت‌ماه با ۲۴۵ میلیارد تومان به دست آورد، میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت نیز برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در مردادماه با کاهش درآمد ۹ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود و درآمد‌های این شرکت معدنی نسبت به مردادماه سال گذشته ۲۶ درصد اُفت را به دنبال داشت.

میزان درآمدی که این شرکت معدنی ۵ ماهه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد رشد را به همراه داشت، درآمد ماهانه‌ای که طی این دوره از خود بر جای گذاشت ۸ درصد کمتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۴ ماه گذشته بود.

فروش محصولات "کزغالگ در مردادماه برابر با ۵۴ هزار و ۲۴۰ تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته تقریباً بدون تغییر بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲ درصد افزایش مقدار فروش را تجربه کرد، از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه ۲۶۲ هزار و ۹۸ تن از محصولات را به فروش رساند.

تنها محصولی که این شرکت معدنی به فروش رساند مربوط به کنسانتره زغال بود، نرخ فروش این محصول طی این دوره ۳ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان در ازای هر تن بود که نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش نرخ داشت، لازم به ذکر است که مقدار تولید این محصول در مردادماه برابر با ۶۰ هزار و ۲۲۸ تن اعلام شد.

سه شنبه 8 شهریور 1401 اخبار