شرکت کارگزاری ملل پویا

سقوط آزاد میزان فروش "کطبس" در تیرماه

سقوط آزاد میزان فروش "کطبس" در تیرماه

میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند برابر با ۲۵ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز بالغ‌بر ۱۱۱ میلیارد تومان اعلام شد.

"کطبس" درآمد ماهانه‌ای که در تیرماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به ثبت رساند و طی این دوره ۴ ماهه نیز فعالیتی را در بازار صادراتی از خود بر جای نگذاشت.

میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در تیرماه از فروش محصولات خود کسب کرد با کاهش ۳۳ درصدی در مقایسه با خردادماه همراه بود و درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت معدنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش یافت.

شرکت زغال‌سنگ نگین طبس همان‌طور که گفته شد تنها در بازار داخلی فعالیت دارد و تک‌محصول «زغال‌سنگ» را به فروش می‌رساند، نرخ فروش این محصول در تیرماه برابر با یک‌میلیون و ۳۲۷ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۷ درصد مواجه بود.

مقدار فروش محصولات ”کطبس" در تیرماه برابر با ۱۹ هزار و ۱۳۸ تن ارائه شد که نسبت به ماه گذشته با ۲۸ درصد کاهش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد اُفت فروش را تجربه کرد، همچنین طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۷۸ هزار و ۹۶۳ تن از محصولات را به فروش رسید.

مقدار تولید زغال‌سنگ شرکت معدنی کطبس در تیرماه ۲۴ تن اعلام شد، این مقدار تولید نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند، مقدار تولید این محصول طی ۴ ماه گذشته برابر با ۸۴ هزار و ۲۲۰ تن بود.

یکشنبه 30 مرداد 1401 بررسی اجمالی