شرکت کارگزاری ملل پویا

درآمد صادراتی "شکربن" نزولی شد

درآمد صادراتی "شکربن" نزولی شد

شرکت کربن ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال ۱۴۰۱ منتشر کرد، مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره یک‌ماهه را که از فروش دوده صنعتی به دست آمده بود برابر با ۱۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد، میزان درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه به ثبت رساند برابر با ۵۵۹ میلیارد تومان بود.

"شکربن" درآمد‌های عملیاتی خود در تیرماه را از فروش دوده صنعتی در بازار‌های داخلی و صنعتی شناسایی کرد که عمده‌ترین درآمدزایی این شرکت در بازار داخل کشور بود و ۹۱ درصد از سهم درآمد ماهانه را در اختیار داشت و مابقی آن نیز در بازار خارجی بود.

درآمد ماهانه‌ای که "شکربن" در تیرماه به دست آورد نسبت به ماه گذشته اُفت ۲ درصدی را مشاهده کرد و این کاهش درآمد را می‌توان نتیجه اُفت ۶۶ درصدی فروش صادراتی دانست، به‌گونه‌ای که از درآمدزایی ۴۳ میلیارد تومانی در خردادماه به ۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

مقدار فروش محصول «دوده صنعتی» شرکت کربن ایران در تیرماه برابر با ۳ هزار و ۶۴۶ تن بود و همان‌طور که گفته شد درآمد شرکت از طریق فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، "شکربن" تا پایان تیرماه سال جاری ۱۴ هزار و ۶۲۶ تن فروش داشت.

نرخ فروش محصول «دوده صنعتی» که تنها محصول این شرکت است، در بازار داخلی حدود ۴۴ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته با افزایش نرخ فروش ۵ درصدی مواجه بود.

سه شنبه 18 مرداد 1401 بازار و محصولات پتروشیمی