شرکت کارگزاری ملل پویا

افزایش فروش ۶۰ درصد "شکام" در تیرماه

افزایش فروش ۶۰ درصد "شکام" در تیرماه

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گزارش فعالیت ماهانه تیرماه سال جاری از فروش محصولات شیمایی خود توانست درآمد ۱۸۹ میلیارد تومانی را کسب کند و طی ۴ ماه گذشته نیز از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۷۶۴ میلیارد تومانی دست یافت.

"شکام" توانست طی این دوره ماهانه در بازار‌های داخل و خارج از کشور فعالیت داشته باشد، همچنین بیشترین درآمد ماهانه در بازار داخلی با ۱۱۹ میلیارد تومان شکل گرفت که دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از کل درآمد ماهانه بود و مابقی آن نیز در بازار صادراتی به ثبت رسید.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت صنایع شیمایی کیمیاگران امروز توانست در از خود باقی بگذارد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۸۶ درصدی را کسب کند، "شکام" طی ۴ ماه گذشته روند مثبتی را نسبت به سال مالی گذشته از خود بر جای گذاشت به‌گونه‌ای که درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به عملکرد سال گذشته ۱۲۸ درصد رشد را به همراه داشت و به درآمد ۷۶۴ میلیارد تومانی رسید.

همچنین بیشترین درآمدی که شرکت "شکام" در تیرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «پروپیلن گلایکول ها» در بازار داخلی بود که از فروش این محصول ۲۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، همچنین طبق این صورت مالی منتشرشده می‌توان دریافت نرخ فروش «پروپیلن گلایکول ها» در ازای هر تن ۹۸ میلیون تومان بود.

"شکام" در تیرماه از فروش محصولات در بازار صادراتی توانست ۷۱ میلیارد تومان کسب درآمد کند و نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد ۱۳۶ درصد افزایش درآمد بود، مجموع درآمد صادراتی طی ۴ ماه گذشته به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومان رسید.

این شرکت شیمیایی توانست درمجموع ۴ هزار و ۴۸۴ تن از محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش برساند و نسبت به تیرماه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش فروش را به دنبال داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون مقدار فروش این شرکت به ۱۹ هزار و ۵۸ تن رسید.

در چهارمین ماه از سال جاری عنوان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در تیرماه را «ضد یخ» با یک هزار و ۳۰۳ تن در بازار صادراتی به خود اختصاص داد، نرخ فروش ضد یخ طی این دوره ماهانه ۱۶ میلیون و ۷۱۲ هزارتومان به ثبت رسید.

شنبه 8 مرداد 1401 بررسی اجمالی