شرکت کارگزاری ملل پویا

خردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای "کگهر"

خردادماه، پایانی بر روند نزولی درآمدهای "کگهر"

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت منتهی به خردادماه ۱۴۰۱ (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) مجموع درآمد عملیاتی خود از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۹ میلیارد تومان به ثبت رساند.

"کگهر" از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ میزان درآمد تجمیعی که توانست شناسایی کرد برابر با ۱۳ هزار و ۵۳۹ میلیارد تومان بود.

میزان درآمد حاصل‌شده طی ادوار گذشته توسط "کگهر" مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود اما؛ در خردادماه فروش محصولات این شرکت معدنی تنها در بازار داخل کشور شکل گرفت با این تفاوت که نه‌تن‌ها باعث کاهش درآمد در این دوره نشد بلکه درآمد ماهانه این شرکت در خردادماه با رشد روبه‌رو بود.

"کگهر" میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات طی ششمین ماه سپری‌شده از سال مالی توانست از خود بر جای بگذارد، افزایش ۱۱ درصدی را نسبت به ماه گذشته مشاهده کرد، درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت معدنی شناسایی شد با افزایش ۳۴ درصدی به مبلغ ۱۳ هزار ۵۳۹ میلیارد تومان رسید.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در خردادماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «کلوخه سنگ‌آهن» بود که یک هزار و ۹۵ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت به دنبال داشت، نرخ فروش این محصول یک‌میلیون ۲۳۸ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

این شرکت معدنی در خردادماه یک‌میلیون و ۲۸۷ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد افزایش فروش را تجربه کرد، از ابتدای سال مالی که ۶ ماه از سپری‌شده مقدار محصولاتی که به فروش رسیده برابر با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزارتن بوده است.

محصولاتی که "کگهر" در خردادماه به فروش رساند شامل «کلوخه سنگ‌آهن، کنسانتره سنگ‌آهن، گندله، کنسانتره بورس کالا و گندله بورس کالا، سنگ‌آهن دانه‌بندی شده» می‌شود که عمده‌ترین مقدار فروش مربوط به‌به «کلوخه سنگ‌آهن» با ۸۸۴ هزارتن بود.

سه شنبه 14 تیر 1401 اخبار