شرکت کارگزاری ملل پویا

گزارش وضعیت بازار بورس 13تیر

گزارش وضعیت بازار بورس 13تیر

در سومین روز کاری این هفته که همه ادارات کشور به جز بانک ها و بورس! به دلیل آلودگی هوا تعطیل بودند، دادوستدهای عمدتا کم حجم اما به لیدری گروه خودرویی، مثبت و پرتقاضا را نظاره گر شدیم و اکثر صنایع نوسانات مثبتی را تجربه کردند تا با بهبود جو کلی بازار، امیدواری به پایان اصلاح کوتاه مدت بازار، محتمل تر گردد.

در انتهای بازار شاخص کل با رشد بیش از ۴ هزار واحدی به ارتفاع ۱.۵۰۷ میلیون واحدی رسید که در این میان نمادهای فارس و بوعلی بیشترین تاثیر منفی و نمادهای شستا و کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ایجاد کردند.

در نگاهی مختصر به رخدادهای کلی بازار امروز و در تقابل میان حقیقی‌ها و حقوقی‌های؛ ۲۶۲ میلیارد تومان دیگر از سرمایه اشخاص حقیقی از بازار خارج شد، صنایع سرمایه گذاری، خودرویی و قند و شکری بیشترین ورود نقدینگی و در مقابل صندوق های ETF و صنایع بانکی، فلزی و فراورده های نفتی بیشترین خروج نقدینگی را داشتند، مجموع صفوف خرید ۲۵۴ میلیارد تومانی و مجموع صفوف ‌فروش ۶۳ میلیارد تومانی، بیشترین ورود نقدینگی به نمادهای خاورح، خزامیا، کحافظ و خاور و در نهایت در ادامه کاهش ارزش معاملات خرد به حدود ۳ همت، می توان اشاره کرد.














دوشنبه 13 تیر 1401 گزارش روزانه