شرکت کارگزاری ملل پویا

گزارش طلایی "فزر"

گزارش طلایی "فزر"

گزارش 3 ماهه شرکت پویا زرکان آق دره در نماد "فزر" هم منتشر شد ، "فزر" موفق شده در 3 ماهه اول سال 1401 بیش از 44 میلیارد و 428 میلیون تومان فروش داشته باشد که از استخراج کانسنگ طلا ایجاد شده است . "فزر" که در فروردین و اردیبهشت امسال 15 میلیارد و 804 میلیون تومان فروش ثبت کرده بود با جهش درآمدی در خرداد ماه و ثبت درآمد 28 میلیارد و 624 میلیون تومانی توانست به مجموع 44 میلیارد و 428 میلیون تومانی برسد . این در حالی است که فروش 3 ماهه سال 1400 "فزر" تنها 20 میلیارد و 870 میلیون تومان بود .

گفتنی است ، "فزر" که از 20 بهمن سال قبل وارد بازار اول فرابورس شد تا پایان معاملات 7 تیرماه سال جاری بازدهی 54 درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

"فزر" نکات جالبی در گزارش ماهانه خود در خصوص فروش کانسنگ عنوان کرده است :

در خصوص كانسنگ طلا با عيار ۰/۳۷۵۹ گرم بر تن ، مقدار فروش رفته فوق از محل دپوي كانسنگ باطله سال هاي قبل و طبق مجوز اخذ شده از سازمان صمت آ.غ ، حمل و به فروش رفته است.همچنین شرکت های تابعه ( فرآوری پویازرکان آق دره و استحصال مواد معدنی تخت سلیمان ) فروش طلا اعم از شمش و مصنوعات در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برابر ۷۳۲ میلیارد ریال است و فروش فصل بهار سال ۱۴۰۱ جمعا مبلغ ۵،۷۶۰ میلیارد ریال است.

چهارشنبه 8 تیر 1401 اخبار