شرکت کارگزاری ملل پویا

جهش درآمدی "شکام" در ۳ ماه نخست

جهش درآمدی "شکام" در ۳ ماه نخست

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه سال جاری از فروش محصولات خود توانست به کسب درآمد ۳۰۴ میلیارد تومان برسد و طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز تاکنون به درآمد تجمیعی ۵۷۳ میلیارد تومانی دست‌یافت.

"شکام" در خردادماه در بازار‌های داخل و خارج از کشور فعالیت داشت، همچنین بیشترین درآمد ماهانه در بازار داخلی با ۱۹۱ میلیارد تومان شکل گرفت که دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از کل درآمد ماهانه بود و مابقی آن نیز در بازار صادراتی به ثبت رسید.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت صنایع شیمایی کیمیاگران امروز توانست از خود برجای بگذارد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۳۱ درصدی را کسب کند و در مقایسه با ماه گذشته نیز این رشد درآمد را به همراه خود داشت و شاهد ۶۷ درصد افزایش ماهانه بود.

"شکام" طی ۳ ماه گذشته روند مثبتی را از خود بر جای گذاشت به‌گونه‌ای که درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به عملکرد سال گذشته ۱۵۲ درصد رشد را تجربه کرد و به درآمد ۵۷۳ میلیارد تومانی رسید.

همچنین بیشترین درآمدی که "شکام" در خردادماه از خود بر جای گذاشت مربوط به محصول «پروپیلن گلایکول ها» در بازار داخلی بود و از فروش این محصول ۴۷ میلیارد تومان درآمد به دست آورد، همچنین طبق این فعالیت ماهانه می‌توان دریافت نرخ فروش «پروپیلن گلایکول ها» در ازای هر تن ۸۷ میلیون و ۷۳۰ هزارتومان بوده است.

"شکام" در خردادماه از فروش محصولات در بازار صادراتی توانست ۱۱۶ میلیارد تومان کسب درآمد کند و نسبت به ماه گذشته شاهد ۹۹ درصد افزایش درآمد در این بازار بود، درآمد تجمیعی این شرکت از بازار صادراتی طی ۳ ماه گذشته به مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان رسید.

این شرکت شیمیایی توانسته درمجموع ۷ هزار و ۵۷۹ تن از محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش برساند و نسبت به اردیبهشت‌ماه ۵۳ درصد افزایش فروش را تجربه کند، از ابتدای سال مالی تاکنون مقدار فروش این شرکت به ۱۴ هزار و ۵۷۴ تن رسید، رشد هم‌زمان نرخ‌های فروش و رشد مقداری فروش عمده‌ترین دلیل رشد درآمد شرکت در این دوره است.

در سومین ماه از سال جاری عنوان پرفروش‌ترین محصول این شرکت را «ضد یخ» با ۲ هزار و ۴۵۹ تن در بازار صادراتی به خود اختصاص داد، نرخ فروش ضد یخ در این ماه ۱۵ میلیون و ۶۷۶ هزارتومان به ثبت رسید.

چهارشنبه 8 تیر 1401 اخبار بررسی اجمالی