شرکت کارگزاری ملل پویا

"شدوص" نقطه اوج درآمد‌ها را از دست داد

"شدوص" نقطه اوج درآمد‌ها را از دست داد

شرکت دوده صنعتی پارس در خردادماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره ماهانه شناسایی کرد بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان بود و درآمد‌های تجمیعی این شرکت طی ۳ ماه گذشته ۳۱۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

درآمد ماهانه‌ای که "شدوص" طی این دوره از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی کشور بود، در صورتی که طی ۲ ماه گذشته این شرکت از فروش محصولات در بازار صادراتی درآمد حاصل کرده بود.

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که دوده صنعتی پارس در خردادماه سال جاری از فروش انواع گرید دوده به دست آورد نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۰ درصدی را تجربه کرد و روند صعودی این شرکت پس از ۲ ماه قطع شد، درآمد ماهانه این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۸ درصد افزایش یافت و درآمد تجمیعی که "شدوص" طی ۳ ماه گذشته از خود باقی گذاشت ۸۲ درصد رشد پیدا کرد.

تنها محصولی که "شدوص" از فروش آن در خردادماه درآمد کسب کرد مربوط به فروش محصول «انواع گرید دوده» بود که ۱۰۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، نرخ فروش این محصول در خردادماه بالغ‌بر ۴۲ میلیون تومان ثبت شد که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت دوده صنعتی پارس در خردادماه ۲ هزار و ۴۴۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند که با اُفت ۱۶ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود، مجموع فروش محصولات این شرکت طی ۳ ماه گذشته به ۸ هزار و ۲۵ تن رسید که در مقایسه با سال گذشته تقریباً بدون تغییر بود.

دوشنبه 6 تیر 1401 اخبار بررسی اجمالی