شرکت کارگزاری ملل پویا

درآمد ماهانه "غشاذر" به اوج خود رسید

درآمد ماهانه "غشاذر" به اوج خود رسید

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۰۴ میلیارد تومان اعلام کرد. این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه درآمد‌های تجمیعی مبلغی بالغ‌بر ۲۴۸ میلیارد تومان به ثبت رساند.

"غشاذر" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را بالغ‌بر ۱۲۳ میلیارد تومان گزارش کرد، تمام میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخلی بود و طی ۳ ماهه گذشته بیشترین درآمدی که به دست آمد مربوط به خردادماه بود که از سال ۱۳۹۹ تاکنون این مبلغ بی سابقه بوده است.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خردادماه ۱۴۰۱ از فروش محصولات کسب کرد نسبت به ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشت.

"غشاذر" در خردادماه با افزایش درآمد سالانه ۱۰۹ درصدی مواجه بود، بیشترین درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خردادماه سال جاری به دست آورد از محل فروش «انواع پنیر» با ۳۷ میلیارد تومان بود.

نرخ فروش این محصول در خردادماه ۹۳ میلیون تومان در ازای هرتن به ثبت رسید که رشد ۵۱ درصدی را به دنبال داشت، از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه درآمدزاترین محصول "غشاذر" مربوط به «انواع پنیر» با ۹۰ میلیارد تومان بود.

شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خردادماه سال جاری ۳ هزار و ۶۲۳ تن فروش ماهانه داشت و این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه به فروش تجمیعی ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن از محصولات خود دست یافت.

بیشترین مقدار فروش محصول در خردادماه مربوط به «انواع دوغ» با ۸۱۷ تن بود و نرخ فروش آن نیز ۸ میلیون و ۴۲۰ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد.

جایگاه بعدی پرفروش‌ترین محصول غشاذر به «انواع آبمیوه» مربوط می‌شود که ۷۲۳ تن از این محصول در سومین‌ماه از سال مالی به فروش رسید، همچنین گران‌ترین محصول "غشاذر" را «انواع پنیر» با نرخ فروش ۹۳ میلیون تومان در اختیار دارد.

چهارشنبه 1 تیر 1401 اخبار بررسی اجمالی