شرکت کارگزاری ملل پویا

جهش درآمدی لبنیات کالبر در اردیبهشت ماه

جهش درآمدی لبنیات کالبر در اردیبهشت ماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۳۹ میلیارد تومان گزارش کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز میزان درآمد‌های تجمیعی بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

میزان سرمایه این شرکت لبنی طی این دوره ۴۶ میلیارد تومان اعلام شد و درآمدی که توانسته از خود برجای بگذارد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده کالبر از فروش محصولات در بازار صادراتی با ۲۲ میلیارد تومان رقم خورد و مابقی درآمد ماهانه در بازار داخل کشور به دست آمد و این درآمد برابر با ۱۷ میلیارد تومان بود، در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۵۷ درصد از کل درآمد‌ها در بازار صادراتی به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، لبنیات کالبر در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۹۵ درصد افزایش درآمد را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۲ درصد رشد را به همراه داشت، همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمدی که "غالبر" از فروش کالا‌های صادراتی به دست آمد.

عمده‌ترین درآمدی که "غالبر" طی دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار داخل کشور کسب کرد مربوط به فروش «شیر» با ۶ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول برابر با ۱۸ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط لبنیات کالبر مربوط به «پنیر» بود که در ازای هر کیلوگرم بالغ‌بر ۴۴ هزارتومان به فروش رسید، محصول پنیر در اردیبهشت‌ماه ۳۶ درصد از درآمد به‌دست‌آمده در بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

لبنیات کالبر در اردیبهشت‌ماه ۶۲۶ تن از محصولات خود را در بازار به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۳۷ درصد افزایش فروش محصول را به همراه داشت و فروش محصولات این شرکت لبنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۱۷ درصد افزایش فروش روبه‌رو بود، همچنین بیشترین میزان فروش محصول را در اردیبهشت‌ماه «محصول شیر» با ۳۴۴ تن در اختیار داشت.

شنبه 21 خرداد 1401 اخبار بررسی اجمالی