شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم رشد ماهانه در "بگیلان"

تداوم رشد ماهانه در "بگیلان"

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت توسعه مسیر برق گیلان روند درآمدی که از خود در گزارش اردیبهشت ماه به نمایش گذاشت، نشان می‌دهد که مجموع درآمد‌ها افزایش خوبی را پشت سر گذاشته و بر همین اساس، باید عنوان کرد که درآمد ماهانه "بگیلان" از حدود ۵۱ میلیارد تومان به رقمی بالغ‌بر ۶۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

این شرکت میزان درآمدی که در اردیبهشت ماه شناسایی کرد در مقایسه با فروش دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را تجربه کرده است. از طرفی درآمد ماهانه‌ای که "بگیلان" از فروش محصولات بر جای گذاشت مربوط به بازار داخلی است.

طبق این گزارش، روند درآمدزایی شرکت در مقایسه با ماه گذشته رشد ۳۲ درصدی را پشت سر گذاشت، همان‌طور که گفته شد، این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را تجربه کرده است.

لازم به ذکر بوده که این شرکت یک‌روند افزایشی دیگر را در این گزارش به ثبت رسانده که آن‌هم صعود ۳۹ درصدی درآمد تجمیعی است. درواقع طبق این گزارش "بگیلان" از ابتدایی سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه درمجموع تقریبا ۳۸۵ میلیارد تومان فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در این راستا با توجه به گزارش فعالیت ماهانه "بگیلان"، در ابتدا بخش «انرژی» با مبلغی بالغ‌بر ۵۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان و سپس بخش «آمادگی» با ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان توانستند همانند چند ماه اخیر درآمد مناسبی را برای شرکت به ثبت برسانند. از سوی دیگر، شرکت "بگیلان" در این گزارش منتشرشده در مجموع تقریبا ۱،۵۷۱،۵۲۳،۰۰۰ کیلووات ساعت فروش را تجربه کرده که نسبت به ماه گذشته رشد ۹ درصدی را به همراه داشته است.

شنبه 21 خرداد 1401 بورس انرژی