شرکت کارگزاری ملل پویا

کنسانتره آهن درآمدزاترین محصول "کچاد"

کنسانتره آهن درآمدزاترین محصول "کچاد"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که از فروش محصولات طی دوره شناسایی شد را برابر با ۳ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۷ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه ارائه‌شده "کچاد" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی دومین ماه از سال جاری به ثبت رسید مربوط به بازار داخلی با ۳ هزار و ۹۱ میلیارد تومان بود که ۸۷ درصد از درآمد ماهانه "کچاد" را تشکیل داد و درآمدی که از بازار خارجی در اردیبهشت‌ماه به دست آمد مبلغی حدوداً ۴۸۰ میلیارد تومانی بود.

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دوره ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی را از خود بر جای گذاشت و درآمد تجمیعی که "کچاد" طی این دوره ۲ ماهه اعلام شد نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد.

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با یک هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان در ازای هر تن بود.

درآمدی که "کچاد" از فروش محصولات در بازار صادراتی در اردیبهشت ماه به ثبت رساند بالغ‌بر ۴۸۰ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد این شرکت طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز برابر با ۸۵۲ میلیارد تومان است.

دوشنبه 16 خرداد 1401 اخبار محصولات فلزی