شرکت کارگزاری ملل پویا

گزارش وضعیت بازار بورس 1 خرداد

گزارش وضعیت بازار بورس 1 خرداد

بازار امروز نیز طبق پیش بینی روزهای گذشته با چاشنی احتیاط فعالین بازار دنبال شد و به جز تک نمادهای خاص و عرضه های اولیه، در سایر گروه ها تحرکات قابل توجه ای مشاهده نشد، صنعت پرحاشیه پالایشگاهی نیز بواسطه حمایت مناسب سهامداران حقیقی و حقوقی، برخلاف انتظارات، معاملاتی اکثرا متعادل را سپری کردد.

در بازار کم رمق و عمدتا متعادل امروز، نوسانات مثبت و افزایش تقاضای نسبی صنایع سیمانی، آی تی، قندی، حمل و نقل و فلزی، نمایان تر از سایر صنایع بود.

در انتهای دادوستدها، شاخص کل با رشد حدود ۲.۵ هزار واحدی مواجه و به ارتفاع ۱.۵۸۲ میلیون واحدی برسد، در این بین نمادهای جم پیلن و اخابر بیشترین تاثیر منفی و نمادهای شپدیس و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ایجاد کردند تا از افت بیشتر آن جلوگیری نمایند.

در نگاهی مختصر به رخدادهای کلی بازار امروز؛ بیشترین سرانه و قدرت خرید و ورود پول به نمادهای حبندر، کقزوی، سفار، قاروم، مدیریت، افرا، سآبیک، پشاهن، بپیوند، آسیاتک، ددنا، خریخت، شبریز، حکشتی، حگهر، ثغرب، ورنا، شپارس، بترانس، شپنا، فروسیل و لخانه، مجموع صفوف خرید ۶۶۵ میلیارد تومانی و مجموع صفوف ‌فروش ۱۱۳ میلیارد تومانی و در نهایت ارزش معاملات خرد حدود ۵.۶ همتی می توان اشاره کرد.












یکشنبه 1 خرداد 1401 گزارش روزانه