شرکت کارگزاری ملل پویا

افزایش ۱۸ درصدی درآمد تجمیعی "امین"

افزایش ۱۸ درصدی درآمد تجمیعی "امین"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت تأمین سرمایه امین در گزارش فعالیت فروردین‌ماه برابر با ۶۱۳ میلیارد ریال شناسایی شد. همچنین درآمد ارائه‌شده از این شرکت طی یک سال اخیر به مبلغی بالغ‌بر ۶،۱۹۷ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

بر پایه این گزارش، درآمد شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود توانسته رشد ۱۸ درصدی را به همراه داشته باشد، به‌گونه‌ای که از درآمد ماهانه ۵۱۹ میلیارد ریال به ۶۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین متوسط درآمد شناسایی‌شده در این شرکت طی ۵ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۱،۲۳۹ میلیارد ریال بوده و جمع درآمد شناسایی‌شده در این بازه زمانی ۶,۱۹۷ میلیارد ریال اعلام شد.

از طرفی بیشترین درآمد شرکت در فروردین سال ۱۴۰۱، مربوط به بخش «خدمات بازارگردانی اوراق» با حدود ۴۵۲ میلیارد ریال اعلام شده که توانست نسبت به ماه گذشته افزایش ۵۰ درصدی را تجربه کند. همچنین با توجه به صورت مالی منتشرشده، این بخش در مقایسه با سال گذشته درروند صعودی ۸۱ درصدی قرارگرفته است.

طبق گزارش منتشرشده در کدال، پس از «خدمات بازارگردانی اوراق» بیشترین درآمد شناسایی‌شده این شرکت به بخش «سود سرمایه‌گذاری در اوراق» با ۷۸ میلیارد ریال تعلق گرفت.

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 اخبار بررسی اجمالی