شرکت کارگزاری ملل پویا

"ریل" در صدر فروش "ذوب" جای گرفت

"ریل" در صدر فروش "ذوب" جای گرفت

مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن اصفهان در اسفندماه ۲۲۳,۶۶۷ تن اعلام شد که ۱۴۱،۸۰۰ تن از محصولات آن در بازار داخلی و سایر آن به مقدار ۸۱،۸۶۷ تن نیز در بازار خارجی به فروش رسید و البته بیشترین مقدار فروش را «تیرآهن (داخلی)» با ۹،۰۴۱ تن به خود اختصاص داد.

همچنین از ابتدای سال مالی نیز مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی برابر با ۲,۴۳۴,۳۶۶ تن ثبت شد، از طرفی عمده‌ترین مقدار فروش طی یک سال گذشته در اختیار «شمش کالایی» با ۶۳۳،۳۶۷ تن قرار گرفت که میانگین قیمت فروش برابر با ۱۳ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان شناسایی شد.

طبق گزارش منتشر شده در کدال، مقدار فروش محصولات "ذوب‌" نسبت به بهمن ۷ درصد رشد پیدا کرده که البته نسبت به دوره مشابه نیز ۳۳,۶۵۵ تن رشد (۱۸ درصد) را از خود بر جای گذاشته است.

این روند افزایشی می‌تواند نتایج خوبی را برای سهامداران شرکت به خصوص در برگزاری مجامع به همراه داشته باشد.

با توجه به این گزارش، مجموع فروش صادراتی این شرکت برابر با ۱،۱۱۶،۵۸۲ تن اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش فروش را در بازار صادراتی به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین نرخ فروش مربوط به بخش «ریل (بازار داخلی)» با نرخ ۲۸ میلیون و ۴۲۰ هزارتومان اعلام شد که در واقع ۵۴۸ میلیارد ریال برای این شرکت فولادی درآمدزایی داشت. در این راستا نرخ فروش محصول ۶۱ درصد افزایش را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرد.

چهارشنبه 24 فروردین 1401 اخبار بررسی اجمالی