شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد ۶۶ درصدی درآمد "کهمدا"

رشد ۶۶ درصدی درآمد "کهمدا"

"کهمدا" با توجه به گزارش اسفند ماه خود به سهامداران نشان داد که اوضاع مالی و درآمدی این شرکت نسبت به بهمن ماه و همچنین سال گذشته در حال پیشرفت است.

طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شرکت شیشه همدان مجموع درآمد ماهانه خود را به ۸۴۲ میلیارد ریال رساند و همچنین طی ۱۲ ماه سپری شده از سال مالی این شرکت، درآمد تجمیعی "کهمدا" به ۵،۲۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت شیشه در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از خود برجا گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد "کهمدا" از طریق فروش در بازار داخلی به مقدار ۸۱۹ میلیارد ریال بدست آمد، سایر درآمد حاصل از فروش محصولات "کهمدا" در بازار صادراتی بدست آمده است.

طبق این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "کهمدا" در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از فروش در مقایسه با ماه گذشته، افزایش ۶۶ درصدی را تجربه کرد و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد حدود ۱۰۶ درصدی رو به رو بوده است.

بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «انواع ظروف شیشه‌ای بطر و جار» در داخل کشور بوده که در اسفند ماه ۸۱۹ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت و با توجه به این گزارش، نرخ فروش این نوع ظروف در بازار داخلی به ازای هر تن، در حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده که شاهد افزایش ۱,۵ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در اسفند ماه ۸,۲۱۴ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند که بیشترین مقدار آن مربوط به فروش داخلی در بخش «انواع ظروف شیشه‌ای بطر و جار» با فروش ۷،۸۱۹ تن بود.

همچنین تنها فروش "کهمدا" در بازار صادراتی مربوط به «انواع ظروف شیشه‌ای بطر و جار» بود که ۳۹۵ تن از این محصول را در اسفند ماه به فروش رسانده است.

مقدار فروش ماهانه شیشه همدان در اسفند ماه ۵۹ درصد افزایش پیدا کرد و همچنین نسبت به اسفند ماه سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را به همراه داشت.

چهارشنبه 17 فروردین 1401 اخبار بررسی اجمالی