شرکت کارگزاری ملل پویا

فروش محصولات "درهآور" افزایش یافت

فروش محصولات "درهآور" افزایش یافت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت داروئی ره آورد تامین در آخرین گزارش ماهانه اسفند ماه در سال ۱۴۰۰ روند درآمدی که از خود به نمایش گذاشت نشان می‌داد که مجموع درآمد‌ها روند کاهشی را پشت سر گذاشته و بر همین اساس، باید عنوان کرد که درآمد‌های "درهآور" از ۲۰۹ میلیارد ریال در بهمن‌ماه به ۱۵۳ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.

همچنین مقایسه فروش "درهآور" دراسفند ماه ۱۴۰۰ با دوره مشابه سال گذشته نیز حاکی از آن بوده که میزان درآمد شرکت ۳۳ درصد افزایش را تجربه کرده و روند صعودی را در پیش گرفته است.

درآمد ماهانه‌ای که "درهآور" از فروش محصولات در اسفند ماه از خود بر جای گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و فعالیتی در بازار صادراتی به ثبت نرسیده است.

طبق این گزارش روند درآمدزایی ماهانه "درهآور" نسبت به بهمن ماه کاهش ۲۷ درصدی را پشت سر گذاشته که خبر خوبی برای سهامداران این شرکت نخواهد بود. همچنین این شرکت در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد روند صعودی در درآمد ماهیانه خود را پشت سر گذاشته است.

لازم به ذکر بوده که "درهآور" یک روند افزایشی دیگر را در این گزارش به ثبت رسانده که آن هم صعود ۴۰ درصدی درآمد تجمیعی نسبت به سال گذشته است و در واقع طبق این گزارش، "درهآور" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۲،۲۶۰ میلیارد ریال فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در این راستا با توجه به گزارش ماهانه"درهآور" می‌توان گفت بخش «PVP» با ۵۹ میلیارد ریال پردرآمدتر از سایر بخش‌ها بوده و این محصول در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۳۱ درصدی را پشت سر گذاشت و همچنین نرخ فروش این بخش ۴۳۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به ثبت رسیده است.

رتبه بعدی درآمدزاترین محصول این شرکت، بخش «PVPi» بوده که این بخش با فروش ۴۹ میلیارد ریالی نیز در روند کاهشی ۴۱ درصدی قرار گرفت، همچنین با توجه به گزارش اسفند ماه در حوزه «ضدعفونی کننده ها» شاهد کاهش درآمد ماهانه هستیم که از مبلغ حدود ۳،۴۴۴ میلیون ریال به مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال رسیده و در واقع افت ۱۶ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، محصول «ضدعفونی کننده ها» در "درهآور" پر فروش‌ترین بخش این شرکت را به نام خود ثبت کرده و از ۱۴،۰۴۲ لیتر به ۳۳،۶۲۴ لیتر رسید و در واقع این محصول توانسته در مقایسه با فروش بهمن ماه یک صعود ۱۴۰ درصدی را تجربه کند و از طرفی رتبه بعدی پرفروش‌ترین‌ها در شرکت "درهآور" را بخش «PVP» با ۱۳,۹۷۱ کیلوگرم به نام خود ثبت کرد.

شنبه 6 فروردین 1401 اخبار بررسی اجمالی