شرکت کارگزاری ملل پویا

جم‌پیلن و رشد درآمدهای عملیاتی

جم‌پیلن و رشد درآمدهای عملیاتی

شرکت پلی‌پروپیلن جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی خود طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۷،۱۸۲ میلیارد شناسایی کرد و طی ۱۱ ماهه (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) گذشته درآمد‌های تجمیعی این شرکت از فروش محصولات نیز مبلغی بالغ‌بر ۸۴،۵۵۴ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمد ماهانه شرکت پلی‌پروپیلن جم در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور شناسایی شد و بر خلاف ماه گذشته در این دوره فعالیتی در بازار صادراتی صورت نگرفت، درآمدی که طی این دوره به ثبت رسید ۷ درصد پایین‌تر از میاگین ماهانه بود.

درآمد ماهانه‌ای که شرکت پلی‌پروپیلن جم از فروش محصولات در بهمن‌ماه ارائه کرد ۱۹ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته با ۸ رشد روبه‌رو بود، میزان درآمدی که "جم‌پیلن" طی ۱۱ ماه گذشته توانست به ثبت برساند ۴۸ درصد افزایش یافت.

شرکت پلی پروپیلن جم عمده‌ترین درآمدی که شناسایی کرد مربوط به فروش محصول «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۶،۹۵۲ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول ۳۹ میلیون و ۵۱۱ هزارتومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۵ درصدی بود.

بر پایه این گزارش، پلی‌پروپیلن جم در بهمن‌ماه سال جاری ۱۸،۳۰۱ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش فروش را به همراه داشت، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۲۳۴,۲۳۶ تن اعلام شد، بیشترین فروش محصولات طی ۱۱ ماه گذشته در اختیار «پلی‌پروپیلن با بسته‌بندی پالت» با ۲۱۰،۴۳۵ تن بود.