شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد ۸،۱۹۵ تنی فروش محصولات "ذوب"

رشد ۸،۱۹۵ تنی فروش محصولات "ذوب"

مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن اصفهان در دی‌ماه ۲۱۰,۸۴۷ تن اعلام شد که ۱۱۶,۲۰۹ تن از محصولات در بازار داخلی و ۹۴,۶۳۸ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رسید، بیشترین مقدار فروش ماهانه در دی‌ماه را «شمش کالایی (صادراتی)» با ۷۹،۰۵۱ تن به خود اختصاص داد.

از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی برابر با ۲,۰۰۱,۲۷۲ تن به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته ۴,۴۸ درصد افزایش یافت.

بیشترین مقدار فروش طی ۱۰ ماه گذشته در اختیار «تیرآهن» با ۵۴۷،۹۶۵ تن بود و میانگین قیمت فروش این محصول برابر با ۱۳ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن در دی‌ماه با رشد ۸،۱۹۵ تنی (۴ درصد) نسبت به آذرماه را شاهد بود و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۴۳،۴۷۵ تن رشد را از خود بر جای گذاشت.

مجموع فروش صادراتی ذوب‌آهن اصفهان تا دی‌ماه ۱۴۰۰ برابر با ۹۳۷،۹۰۵ تن اعلام شد که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش فروش را در بازار صادراتی به همراه داشت و عمده‌ترین فروش این شرکت فولادی طی ۱۰ ماهه گذشته متعلق به «شمش کالایی» با ۵۲۱،۵۴۸ تن بود که ۵۶ درصد از فروش صادراتی را به خود اختصاص داد.

یکشنبه 17 بهمن 1400 اخبار محصولات فلزی