شرکت کارگزاری ملل پویا

«گریس» گران‌‌ترین محصول "شبهرن"

«گریس» گران‌‌ترین محصول "شبهرن"

شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره ماهانه را ۱۱،۳۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز موفق به کسب درآمد ۶۷،۵۶۳ میلیارد ریالی شده که بیشترین درآمد به‌دست‌آمده طی این دوره ۸ ماهه در شهریورماه به‌دست‌آمده است.

درآمد ماهانه این شرکت از فروش محصولات در ۲بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که عمده‌ درآمد‌ها در بازار داخلی با ۸،۱۸۱ میلیارد ریال بوده که ۷۲درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته و مابقی آن نیز که ۳،۱۲۴ میلیارد ریال باشد از فروش محصولات در بازار خارجی شناسایی‌شده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در آبان ماه سال جاری شاهد افزایش درآمد ۱۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز رشد ۱۵۶ درصدی را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه درآمد‌های این شرکت با رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

بیشترین درآمد عملیاتی شناسایی‌شده از فروش محصول «روغن‌موتور بنزینی» ۳،۴۹۶ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۳۴ هزار تومان اعلام‌شده و شاهد افزایش درآمد ۳۲ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۲،۹۸۷ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در اختیار داشت.

دراین‌بین گران‌ترین محصول به فروش رفته شبهرن در آبان ماه مربوط به «گریس» با ۵۸ هزار تومان در ازای هر لیتر بوده که ۵۲ میلیارد ریال درآمدزایی برای این شرکت روانکار داشته است.

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در آبان ماه سال جاری ۴۸،۷۰۵ هزار لیتر فروش داشته که عمده‌ترین مقدار فروش را در بازار داخلی با ۲۴،۹۵۲ هزار لیتر داشته، فروش محصولات شبهرن در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بوده، از ابتدای سالی مالی تا انتهای آبان ماه ۳۲۷,۶۸۲ هزار لیتر فروش داشته است.

پرفروش‌ترین محصول شبهرن طی ۸ ماهه گذشته مربوط به «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۹۱,۵۷۳ هزار لیتر بوده که در بازار صادراتی به فروش رسیده و نرخ این محصول ۸ هزار تومان در ازای هر لیتر گزارش‌شده است.