شرکت کارگزاری ملل پویا

سومین ماه متوالی رشد درآمدهای "غشهد"

سومین ماه متوالی رشد درآمدهای "غشهد"

شرکت شهد ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را بالغ‌بر ۲۴۳ میلیارد ریال اعلام کرده که این درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده، از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته ۳۶۴ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین سرمایه ثبت‌‎شده طی این دوره بالغ‌بر ۸۱۹ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بر پایه این گزارش، شهد ایران در آبان ماه سال جاری درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۶۸ درصد افزایش را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۹۰ درصد افزایش را به دنبال داشت.

"غشهد" از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌های خود را برابر با ۳۶۴ میلیارد ریال شناسایی کرده که در مقایسه با سال گذشته ۵۹ درصد رشد داشته است.

بیشترین درآمدی که غشهد توانسته به ثبت برساند در اختیار بخش «کنسانتره سیب» با ۲۳۴ میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش محصول را نیز «کنسانتره سیب» با ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در اختیار داشته است.

شرکت غشهد از ابتدای سال مالی گذشته بیشترین درآمد را در آبان ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسانده و تا ماه گذشته نیز این رکورد درآمدی تا ماه گذشته در اختیار این ماه بوده اما؛ آبان ماه سال ۱۴۰۰ درآمدی که کسب‌شده ۹۰ درصد افزایش را به همراه داشته، برای سومین ماه متوالی روند درآمد‌های شهد ایران صعودی بوده است.

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات غشهد در آبان ماه سال جاری برابر با ۲،۰۱۷ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش پیداکرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه میزان فروش غشهد به میزان ۳،۹۶۷ تن بوده که در مقایسه با سال گذشته ۴۵ درصد افزایش‌یافته، بیشترین فروش غشهد در آبان ماه در اختیار «سایر محصولات» با ۱،۰۳۸ تن بود.

یکشنبه 28 آذر 1400 اخبار بررسی اجمالی