شرکت کارگزاری ملل پویا

روغن خوراکی فروش‌ "غکورش" را چرب کرد

روغن خوراکی فروش‌ "غکورش" را چرب کرد

شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری درآمد عملیاتی شناسایی‌شده خود طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۴،۴۳۶ میلیارد ریال گزارش کرده و درآمدی که این شرکت طی ۸ ماهه گذشته ارائه‌کرده برابر با ۴۳،۶۸۴ میلیارد ریال بوده، همچنین سرمایه ثبت‌شده غکورش طی این مدت ۳ هزار میلیارد ریال گزارش شده است.

لازم به ذکر است که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون درآمد‌های حاصل‌شده خود را از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورده است.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۵۶ درصد رشد را در پی داشته، همچنین میزان درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

بیشترین درآمدی که غکورش طی این دوره یک‌ماهه اعلام کرده از بخش «روغن خوراکی» بوده که ۳،۵۰۰ میلیارد ریال برای این شرکت درآمدزایی داشته و نرخ فروش آن نیز با ۶ درصد کاهش نسبت به ماه گذشته به ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان در ازای هر تن رسیده و جایگاه بعدی بیشترین درآمد را پس‌ازآن محصول «کنجاله» با ۵۹۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که نرخ فروش این محصول نیز در پایان ابان ماه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت صنعت غذایی کورش در آبان ماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۴۶،۷۰۵ تن گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۵۹۸،۸۲۵ تن بوده است.

پرفروش‌ترین محصول غکورش در آبان ماه مربوط به «روغن خوراکی» با ۲۳،۹۸۱ تن بوده که بیش از نصف بازار داخلی را فروش این محصول به خود اختصاص داده، همچنین نسبت به مهرماه ۶ درصد افزایش فروش داشته و نرخ این محصول در آبان ماه ۷ درصد کمتر از مهرماه گزارش شده است.

سه شنبه 23 آذر 1400 اخبار بررسی اجمالی