شرکت کارگزاری ملل پویا

۳۴ درصد درآمد‌ "پارس" در دستان «استایرن»

۳۴ درصد درآمد‌ "پارس" در دستان «استایرن»

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۱،۶۲۴ میلیارد اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های حاصل‌شده را مبلغی بالغ‌بر ۲۴۲،۶۴۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده، همچنین درآمد‌های این پتروشیمی در مهرماه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی پارس در مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۰۵ درصدی روبه‌رو بوده و لازم به ذکر است که نسبت به ماه گذشته درآمد‌های این پتروشیمی ۲ درصد کاهش پیداکرده است.

بیشتر میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده از فروش محصول «استایرن منومر» با ۱۰،۸۹۱ میلیارد ریال بوده و «پروپان» نیز با ۹،۹۹۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی پارس در مهرماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۲۰۴،۷۳۱ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۱،۹۸۷،۷۲۸ تن گزارش‌شده است.

بیشترین میزان فروش محصولات طی این ۷ ماهه سپری‌شده در اختیار «اتان» با ۸۱۳،۸۵۸ تن بوده و همچنین گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس در مهرماه متعلق به «استایرن منومر» با ۲۶,۳ میلیون تومان بوده که ۴۱،۴۱۳ تن از این محصول در مهرماه به فروش رسید.