شرکت کارگزاری ملل پویا

"آریا" افزایش درآمد سالانه ۷۲ درصدی ثبت کرد

"آریا" افزایش درآمد سالانه ۷۲ درصدی ثبت کرد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۲۳،۳۸۸ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمد‌های این شرکت مبلغی بالغ‌بر بر ۱۱۴،۴۵۹ میلیارد ریال به‌دست‌آمده، میزان سرمایه ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول طی این مدت ۹,۱۶۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

بر پایه این گزارش، درآمد‌های ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول در شهریورماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین میزان درآمد‌های ارائه‌شده از ابتدای سال تاکنون نیز افزایش ۸۸ درصدی را شاهد بوده و لازم به ذکر است که نسبت به ماه گذشته نیز ۲۷ درصد رشد را به دنبال داشته است.

میزان درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در شهریورماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین میزان درآمد به‌دست‌آمده متعلق به بازار صادراتی با ۱۴،۴۱۱ میلیارد ریال بوده که ۹ درصد افزایش درآمد حاصل از فروش محصولات را در پی داشته است.

عمده‌ترین درآمدی که "آریا" طی این ماه کسب کرده از فروش محصول «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۸،۵۸۴ میلیارد ریال بوده و «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» با ۵،۸۲۶ میلیارد ریال در جایگاه بعدی ایستاده است.

مقدار فروش محصولات پلیمر آریا ساسول در شهریورماه ۹۹،۲۹۰ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۵۳۳،۰۸۸ تن به فروش رسیده، بیشترین فروش تجمیعی آریا در ششمین ماه از سال جاری مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۱۵۸،۸۵۶ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۳۰۰،۶۶۱،۸۹۲ ریال در شهریورماه گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش قیمت داشته است.