شرکت کارگزاری ملل پویا

کسب رتبه A انجمن در ارزیابی های وزارت علوم‌

کسب رتبه A انجمن در ارزیابی های وزارت علوم‌

علی صالح آبادی رئیس انجمن مالی اسلامی ایران در پنجمین همایش مالی اسلامی عنوان کرد: ۵۲ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که ۱۸ مقاله بعد از بررسی داوران مورد پذیرش نهایی قرار گرفت و تعدادی از آنها در پنل امروز ارائه خواهد شد .

 علی صالح آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی و مدیرعامل بانک توسعه صادرات،  صبح امروز در پنجمین همایش انجمن مالی اسلامی با موضوع بازار مالی اسلامی، رونق تولید، چالش ها و راهکارها، بیان داشت: این پنجمین دوره همایش مالی اسلامی است و در این همایش، ۱۸ مقاله پس از بررسی و داوری ارائه خواهد شد و مابقی نیز در کتاب همایش به چاپ خواهد رسید.

رئیس انجمن مالی اسلامی در خصوص دستاوردهای این همایش توضیح داد: کسب رتبه A انجمن در ارزیابی های وزارت علوم‌ و قرار گرفتن در میان انجمن های موفق و پایگاه جامع انجمن در خصوص مباحث مالی - اسلامی به عنوان موفق ترین پایگاه ها از نظر محتوا در میان سایرین، از مهم ترین دستاوردهای این همایش بوده است.

وی ادامه داد: سلسله نشست ها و جلسات این انجمن در خصوص مباحث مالی اسلامی و برگزاری دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی که به همت انجمن و سازمان بورس، دانشگاه امام صادق و موسسه ردمانی برگزار شده تاکنون با استقبال خوب متقاضیان و علاقه مندان رو به رو شده است.

رییس انجمن مالی اسلامی در ادامه اظهار داشت: امسال شاهد آغاز به کار این همایش و بررسی طرح اعتبار مولد گام ، در پنل همایش هستیم.

صالح آبادی با اشاره به برگزاری دورهDBA بانکداری اسلامی در آینده ای نزدیک، گفت: به نظر من در حوزه بازار سرمایه در خصوص مباحث فقهی و اسلامی به اندازه کافی کار شده و جای بحث ندارد و شورای فقهی بازار سرمایه نهادی ریشه دار است.

وی خاطرنشان ساخت: در بازار پول نیز شورای فقهی با جایگاه قانونی خوبی از یکسال پیش آغاز به کار کرده، اما در حوزه بیمه هنوز جای کار دارد . در حوزه بیمه و حسابداری و حسابرسی بزودی کار کلید خواهد خورد و انجمن نیز در توسعه علوم اسلامی آماده همکاری با این نهادها است.

یکشنبه 10 آذر 1398 اخبار