شرکت کارگزاری ملل پویا

عرضه ۳۷ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

عرضه ۳۷ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۲ مردادماه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۷۹۷ تن مواد شیمیایی، مواد پلیمری، قیر، گوگرد، لوب کات، وکیوم باتوم، روغن پایه و سلاپس واکس است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر، امروز ۳ هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و یک هزار و ۲۵۴ تن میلگرد متوسط در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۳۸۰ تن عایق رطوبتی و ۲ هزار، ۳۰۰ تن گوگرد پودر و ۲۸۰  تن قیر را تجربه می کند. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۰۴ تن آنیلین و یک هزار و ۷۸۴ تن نخ پلی استر است.

همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۹ مردادماه، میزبان دادوستد ۱۴ هزار و ۵۵۳ تن مواد شیمیایی بود.طی این روز و در تالار مذکور ۲۹۵ تن قیر، ۵۰ تن گوگرد و ۸۵۸ تن مواد پلیمری معامله شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز شاهد معامله ۲۴۲ تن تن سبد میلگرد و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گران بها بود. این گزارش حاکی است، یک هزار و ۸۳۵ تن قیر هم در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.

شنبه 12 مرداد 1398 اخبار