شرکت کارگزاری ملل پویا

امروز صورت می گیرد؛ عرضه ۲۰ هزار تن فولاد و مس در تالار محصولات صنعتی و معدنی

امروز صورت می گیرد؛ عرضه ۲۰ هزار تن فولاد و مس در تالار محصولات صنعتی و معدنی

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه دوم مردادماه میزبان عرضه ۲ هزار و ۱۰۰ تن مس مفتول، ۲ هزار و ۶۴۰ تن میلگرد، ۱۰ هزار و ۳۸۴ تن سبد میلگرد، ۵ هزار تن شمش بلوم و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز  ۳۰ هزار و ۹۹ تن مواد شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۳۰۰ تن تولوئن را تجربه می کند.

علاوه براین، ۲۹ تن نوار پوشش لوله به صورت صادراتی در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود. براساس این گزارش، ۲۷۰ تن عایق رطوبتی و ۱۰ هزار و ۶۵۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، روز سه شنبه اول مرداد ماه، میزبان دادوستد ۱۵ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.طی این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز ۱۱ هزار و ۹۰۲ تن سبد میلگرد، ۴ هزار و ۴۰۰ تن تیرآهن، ۵۶۰ تن شمش و بیلت آلومینیوم و ۳۸۰ تن مس کاتد معامله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز معامله ۲۷ هزار و ۶۹ تن مواد پلیمری را تجربه کرد. ۵۹۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱ هزار و ۹۰۵ تن قیر هم در تالار صادراتی به فروش رسید.

چهارشنبه 2 مرداد 1398 اخبار