شرکت کارگزاری ملل پویا

تا ساعتی دیگر؛ 10 درصد پتروشیمی نوری به بورس می آید

تا ساعتی دیگر؛ 10 درصد پتروشیمی نوری به بورس می آید

مراسم عرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری، امروز برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت پتروشیمی نوری به عنوان پانصدو بیست و چهارمین شرکت پذیرفته شده اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهد شد.

این میزان سهام، در بخش محصولات شیمیایی ، گروه تولید مواد شیمیایی پایه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد نوری به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت انجام خواهد شد.

 بر این اساس، دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۳۰ بوده و امکان اصلاح یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیراست. همچنین سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۱۰۰۰ سهم است.

بنا به اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است و ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیی شده (کف قیمت ۵۰۰ر۲۹ و سقف قیمت ۲۵۰ر۳۱ریال ا) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است.

ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست و کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده ، برای ورود سفارش اقدام کنند.

شنبه 22 تیر 1398 اخبار